Christy’s tips to Live More
Christy’s tips to Live More
BLUE THERAPY CREAM-IN-OIL
LIVE MORE
TIME IS ON YOUR SIDE
Biotherm
EN NÄRANDE ANTI-AGE CREME
Biotherm
Biotherm
BLUE THERAPY SERUM-IN-OIL
Ett serum och en olja på samma gång. Du får egenskaperna från en olja och effekterna av ett serum. Produkten appliceras innan din nattcreme. Du vaknar upp till en hud som känns mjukare, jämnare och mer strålande.
Att göra meditation till en del av din dagliga rutin kan hjälpa dig att få glödande vacker hud.

När du känner dig stressad, orolig, eller går igenom en svår tid kan dessa känslor ge oönskade resultat på huden. Fem minuter av meditation per dag är tillräckligt för att du och din hud ska bli mer avslappnade.

3 bra meditationstekniker

Steg 1: Fokusera på din andning. I sittande ställning, börja koncentrera dig på din andning. Ta djupa andetag och fokusera intensivt på hur kroppen känns vid varje andetag du tar.

Steg 2: Fokusera på ett objekt. Ett bra sätt att snabbt få ditt fokus bort från den stressiga vardagen är att koncentrera all din uppmärksamhet på ett enda objekt. Till exempel, när du sitter vid skrivbordet, fokusera på till exempel en penna eller en mugg. Titta på objektet tills du fastnar med blicken och kan släppa alla andra tankar.

Steg 3: Fokus på varje del av din kropp. Ligg ner, blunda och börja koncentrera dig på olika delar av kroppen. Se till att dina andetag är djupa och regelbundna. Koncentrera dig på hur ditt huvud, dina öron, dina ögon, din nacke och dina axlar känns, fortsätt sedan att göra denna övning med varje del av din kropp tills du når dina fötter. Det huvudsakliga målet med detta arbete är att kunna lyssna på din kropp och förstå hur det verkligen känns.

Livet är tänkt att avnjutas, 80/20 regen tillåter dig att göra just det.

Det handlar om måttlighet. 80/20 principen fungerar på det sätt att du äter hälsosamt och tränar 80% av tiden och sedan skämmer du bort dig och kopplar av 20% av tiden. Balansen är nyckeln: inte räkna kalorier, inte pressa sig själv och inte frossa i godsaker. Enkelheten av denna regel har övertygat många människor att anta konceptet, även kändisar, modeller och fitness instruktörer.

Några saker att tänka på att:
Hitta vad som fungerar för dig: Det bästa sättet att hålla sig till 80/20 principen är att prova några olika kombinationer för att avgöra vad den bästa ekvationen är för dig. På så sätt kommer du hålla fast vid det och bli en del av vardagen.

Tallriken bör göra dig glad: Vad du äter bör sätta ett leende på dina läppar. När du äter hälsosamt, var noga med att välja hälsosamma, färgstarka ingredienser med bra kvalité som stimulerar dina sinnen och ger näring till din kropp.

Om du följer 80/20 regeln kommer du att kunna hålla en hälsosam livsstil och ändå kunna unna dig och äta godsaker – ofta!

Är det möjligt att gå 3 dagar utan socker?

Vad har kakor, bröd och bananer gemensamt? Socker. Det är dolt i såser, gömd i i vår mandelmjölk och även i vår yoghurt. Vi bestämde oss för en 3-dagars socker-detox för att se hur genomförbart det verkligen är att minska socker i vår kost. såhär gör du:

Regler:
I tre dagar ska allt socker, inklusive honung, lönnsirap, sylt och frukt elimineras från kosten så att du avvänjer din kropp från sockret.

Vad ska du lägga i din kundvagn?
Var noga med att ladda upp med grönsaker och baljväxter. Andra bra varor är linser, råris, kyckling, avokado, bönor, quinoa, nötter och ägg.

Efter din detox kan du långsamt börja återinföra frukter och andra naturliga sockerarter i dina måltider.

Lär dig hur du naturligt kan undvika fina linjer med ANSIKTSFITNESS.

Liksom träning är bra för kroppen, kan träning för ditt ansikte öka cirkulationen. Gör rörelserna 1-3 gånger i veckan. Ett bra tips är att inkludera dem i din träningsrutin, antingen före eller efter din normala träning. Du kommer både att se och känna dig mer strålande än någonsin!

Steg 1: Börja vid halsen och jobba långsamt upp halsen ska mjukas upp, och haka och käklinje ska definieras. Mungiporna ska dras ut och ner samtidigt som du trycker hakan framåt. Gör detta 10 gånger och upprepa totalt 3 gånger.

Steg 2: Placera dina fingertoppar vid det yttersta hörnet av ditt öga och dra försiktigt mot tinningarna samtidigt som du kniper med ögonen. Upprepa 5-10 gånger.

Steg 3: Dra din näsrygg uppåt medan du håller dina fingertoppar över dina ögonbryn. Dra dina ögonbryn samt nästipp ner

samtidigt

. Håll och upprepa 5 gånger.

Din skönhetsrutin med gudinnan av grönt té

Steg 1: Börja med att göra din favoritkopp grönt té. (TIPS: koka vatten till tre koppar) så att du kan slappna av helt. Genom att dricka grönt té kan du öka din ämnesomsättning samtidigt som det är bra för din hud tack vare antioxidanterna som finns i grönt té.

Steg 2: Ta bort all din make-up med make-up borttagning  (LÄNK TILL TOTAL RENEW OIL MAKEUP REMOVER) och rengör därefter ditt ansikte.

Steg 3: Häll resten av det kokande vattnet i en stor skål. Lägg i en tépåse eller några lösa téblad och låt det ligga och dra i några minuter. Därefter, lägg en handduk över ditt huvud och håll ansiktet mot skålen. Låt ångan från det gröna téet verka i 10 minuter.

Steg 4: Torka ditt ansikte försiktigt med en handduk och applicera därefter din favorit-ansiktsmask och låt den ligga på under den rekommenderade tiden. Ta bort masken och stäng dina porer igen med kallt vatten.

Steg 5: Det sista steget är ett komplettera rutinen med ansiktsvatten, serum, fuktgivande creme och såklart din favorit ögoncreme.

Stora saker kommer i små paket. Kiwi är en liten frukt men den är sprängdfylld med vitaminer och näringsämnen. Den hjälper dig inte bara med att känna dig friskare, den kan också få dig att känna dig vackrare.

Hjälper till med matsmältningen: Nästa gång du är sugen på något sött, ät en kiwi. Den är en bra källa till fiber och enzymerna i frukten hjälper till med matsmältningen.

Sänker ditt blodtryck: Kiwi har ett högt innehåll av kalcium som balanserar elektrolyter och reglerar ditt blodtryck. Kiwi är även en bra källa till lutein, en antioxidant som bekämpar fria radikaler.

Hjälper dig till bättre sömn: Du kan höja kvalitén av din sömn genom att äta två kiwis om kvällen, en timme innan du ska sova. Kiwi har ett högt innehåll av sorotonin och enligt studier kan det hjälpa dig att sova längre samt minska nivån av stress och ångest. Och vi vet ju alla vad en god natts sömn kan göra för under för din hud!

Ge dig en vackrare hud med mycket lyster: Kiwi är fyllt med C-vitamin – 273% av den rekommenderade dagliga dosen, vilket är mycket högre än apelsiner! C-vitaminer stärker inte bara ditt immunförsvar utan det hjälper dig också att producera kollagen, som håller huden vacker och slät.

Kvalitetscremer är fantastiska för din hud, men vill du säkra en hud med fin lyster måste man arbeta innifrån. Här är våra tips på hur du ökar kollagen på ett naturligt sätt.

Kom ut, rör på dig och meditera: Stresshormonet  kortisol bryter ner kollagen . Om du ser  till  så att träning och meditation är en del av din dagliga rutin, kommer det att bidra till att sänka kolesterolnivån och du kommer således att få en mer ungdomlig hud.

Skydda dig mot solens strålar: UV-strålar kan tränga djupt in i hudlagren och förstöra kollagen  – se till att använda produkter med SPF dagligen för att skydda mot UV-strålar.

Massera ditt ansikte: Ge dig själv en daglig ansiktsmassage  när du  applicerar ditt serum och / eller ansiktscreme . Det kommer att öka blodcirkulationen  i ansiktet och bidrar till att stimulera produktionen av kollagen .

Välj livsmedel med magnesium i din kost: Bananer, sötpotatis och röda bönor innehåller alla magnesium. C-vitamin  rekommenderas också om du vill öka kollagen. Ät därför frukter som apelsiner, grapefrukt och ananas dagligen.

Minska ditt sockerintag: En sockerdetox kan hjälpa till att befria din kropp från gifter och dina smaklökar  kommer att förbättras. En av de största fördelarna med att ta bort socker från din kost är att din hud kommer att vara fräschare samt att du får mindre orenheter i huden.

Lär dig hur du kan få en fin lyster med FACE LOVE FITNESS

För att få ut det bästa av övningarna, applicera din dagliga ansiktscreme (LÄNK EVERPLUMP) innan övningarna för att öka effektiviteten.

Steg 1: Gör en knytnäve med ena handen. Lägg din andra hand ovanpå så att du skapar en plattform. Låt hakan sjunka ner mot bröstet – aktivera alla dina muskler. Gör 3 repetitioner av 5.

Steg 2: Placera händerna över dina ögonbryn. Ge motstånd och lyft ögonbrynen upp mot hårfästet. Lägg märke till att dina muskler i pannan aktiveras. Upprepa 5-10 gånger.

Steg 3: Placera händerna på dina kinder. Pekfingret ska vara strax under nedre franskanter. När du ger motstånd ska du knipa ihop ögonen så att musklerna i kinderna aktiveras. OBS pressa ihop fingrarna. Håll och upprepa 5 gånger.

Här är några hemligheter som ger dig extra lyster

Ta bort all makeup – grundligt: ​​För att säkerställa så att all makeup är helt borta, använd först en makeup remover (LINK BALM-TO-OIL), sedan en ansiktsrengöring och slutligen ett ansiktsvatten.

Massera och ge fukt: Huden mår som bäst när den är återfuktad. Modeller är mycket medvetna om detta och därför dricker de mycket vatten under dagen och använder ansiktscremer som ger huden mycket fukt. För att öka cirkulationen ger de sin hud massage när de applicerar sin ansiktscreme. Se våra ansiktsövningar och kom igång!

Exfoliera: För att förhindra torr hud exfolierar modeller kropp, ansikte och läppar regelbundet för att avlägsna döda hudceller och för att hålla huden jämn och smidig.

Solskydd: Ett viktigt tips för ungdomlig hud med mycket lyster är att använda solskyddscreme varje dag. Modeller använder den ofta och tillämpar det flera gånger om dagen!

Håll dig aktiv: Regelbunden motion hjälper till att avlägsna slaggprodukter. Om du är nybörjare när det gäller träning, kan du börja med en promenad en gång i veckan eller genom att ta trapporna istället för hissen.

Lär dig hur du kan fylla ut din hud med FACE LOVE FITNESS

Få din hudvård att bli mer effektivt genom att följa ett mini ansiktsträningsprogram. Växla mellan dessa tre övningar varje vecka för att få de bästa resultaten.

Steg 1: Tryck försiktigt ner dina ögonlock med fingrarna  – släpp sedan. Detta kommer att ljusa upp området runt ögonen och fylla fina linjer. Upprepa 5-10 gånger.

Steg 2: Dra ögonbrynen isär med fingertopparna  när du pressar ihop ögonbrynen. Håll och upprepa 5 gånger.

Steg 3: Gör en pussmun och tryck läpparna mot pekfingret. Växla mellan att trycka läpparna mot pekfingret och le så brett du kan med stängd mun. Håll i 5 sekunder. Upprepa 5-10 gånger.

MEDITERA DIG TILL UTSTRÅLNING
80/20 REGELN
3 DAGAR SOCKER DETOX
HUD-WORKOUT #1: JÄMNA UT
VARFÖR DU BORDE ANVÄNDA GRÖNT TÉ INNAN DIN SKÖNHETSRUTIN
4 FANTASTISKA FÖRDELAR MED KIWI
VÅRA TIPS TILL AT ÖKAR KOLLAGEN PÅ ETT NATURLIGT SÄTT
HUD-WORKOUT #2 LYSTER
HEMLIGHETEN BAKOM EN FANTASTISK LYSTER
HUD-WORKOUT #3: FYLLA UT
UTFORSKA HISTORIEN BAKOM MARINE CONNECTUM
Efter 8 års forskning är denna ingrediens vald bland 700 potentiella ingredienser.
UTFORSKA HISTORIEN BAKOM MARINE CONNECTUM
Efter 8 års forskning är denna ingrediens vald bland 700 potentiella ingredienser.